Negativ graviditetstest - ingen menstrasjon

Anonym
Mandag 12. nov. 2018 17:44

Hei, jeg føler meg litt forvirret teste positiv på eggløsningstest 21 september har 31 dagers syklus og forventet mens 4 november.
Testet negativt på graviditetstest 6 og 10 november. Brystene er så vonde at bh må av - mye svie/stikk i livmor. I dag så det ut som mens var på vei men det er liksom ikke blod men lyserosa og minner mer om utflod...
Kan jeg være gravid selv om testene viser negativt? Hvor evt. Blir det av det "ubefruktede" egget som skal komme ut som mens?
Har hatt stabil 31 dagers syklus de siste 4 mnd. etter p-pille slutt...

Hei, jeg føler meg litt forvirret teste positiv på eggløsningstest 21 september har 31 dagers syklus og forventet mens 4 november.
Testet negativt på graviditetstest 6 og 10 november. Brystene er så vonde at bh må av - mye svie/stikk i livmor. I dag så det ut som mens var på vei men det er liksom ikke blod men lyserosa og minner mer om utflod...
Kan jeg være gravid selv om testene viser negativt? Hvor evt. Blir det av det "ubefruktede" egget som skal komme ut som mens?
Har hatt stabil 31 dagers syklus de siste 4 mnd. etter p-pille slutt...

Anonym
Mandag 12. nov. 2018 18:59

Det kan gå mange uker til før du får positiv test.
Hvis du ikke er gravid, eller du mister, kan det gå litt tid før kroppen støter det fra seg. Det skjer ikke nødvendigvis med en gang.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}