Blødning uke 10+2

Anonym
Onsdag 28. nov. 2018 09:57

Hei!
Jeg er førstegangs gravid etter flere forsøk. Gravid med ivf. Har hatt blødninger av og på hele tiden.
Alt har vært fint på ul, senest for en uke siden, gynekologen mente jeg kanskje bare hadde lett for å blø, han fant ikke tegn til blod i selve livmoren.
Likevel er jeg veldig nervøs. Da jeg våknet i dag var det kommet en del blod i trusa, det så egentlig mest brunt ut. Da jeg tørket meg etter dobesøk kom det litt på papiret, ikke mye og ved andre dobesøk kom det bare litt rosa på papiret.
I går var jeg veldig kvalm, i dag føles formen grei og puppene er ikke like ømme. Er bare trøtt.
Er dette et dårlig tegn? Bør jeg belage meg på at det ikke er liv ved neste ul? Har ikke time før om to uker, men vurderer å ringe for å høre om jeg kan komme før.
Samtidig vil jeg jo ikke være hysterisk. Har heller ikke smerter. Samboer mener jeg bør se det an siden jeg har hatt slike blødninger hele veien. Men jeg er så usikker.
Bør jeg bare ringe og være forberedt på det verste? Eller kan dette være helt ufarlig?

Hilsen bekymret hønemor

Anonym
Lørdag 1. des. 2018 20:01

Det kan være ufarlig, men en abort trenger ikke gi smerter heller.
Å bekymre seg gjør bare vondt verre, så prøv å tenke på noe annet, og distrahere deg selv med noe fint i stedet. Neste time kommer uansett, og da får du svar.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}