Hvordan funker denne siden?

Anonym
Fredag 8. feb. 2019 23:01

Ikke finner jeg et sted å regostrere og logge meg inn. Og ikke hvordan stille spm til jordmor siri. Noen som kan hjelpe?

Anonym
Fredag 8. feb. 2019 23:54

Vel, siden funker ikke egentlig så bra.
Spørsmål kan du bare stille til "ekspertene" til visse tider. De annonseres litt i forveien.
Du kan stille spm her på forumet da, og mest sannsynlig få like gode svar. :)

Anonym
Lørdag 9. feb. 2019 00:01

Virker litt dårlig ja. Noe sted å registrere en profil eller noe da? Og når det er åpent for å spøRre ekspertene ligger ikke annonsert hele tiden, man må sjekke selv konstant for å få det med seg? Høres ikke spesielt bra ut nei

Anonym
Lørdag 9. feb. 2019 00:36
Virker litt dårlig ja. Noe sted å registrere en profil eller noe da? Og når det er åpent for å spøRre ekspertene ligger ikke annonsert hele tiden, man må sjekke selv konstant for å få det med seg? Høres ikke spesielt bra ut nei

Det var det før, men ikke nå lenger.
Neida, det står hvilket tidspunkt det skal skje på en stund i forveien. :)

Anonym
Lørdag 9. feb. 2019 11:09

Hei!
Medlemsbiten er nedlagt her på grunn av de nye GDPR reglene. Vi er et såpass lite firma at det har vi desverre ikke råd til.
Man trenger derfor ikke å logge seg inn for å stille spørsmål. Det er egne tider for nettpratene, og det kommer frem oppe under topplinjen og heter ekspertsvar.
Jeg pleier å prøve å være på på mandager og fredag, men noen ganger også andre dager.
Håper dette er til oppklaring?
Tidligere svar finner dere ved å gå inn på på fanen på høyre side som heter "tidligere ekspertsvar"
Når det gjelder forumene behøver man heller ikke å være innlogget, men man må tikke av for at man ikke er en robot. Du må også tikke av for at innlegget ditt ikke inneholder persondata eller navn. Vi blir imidlertid veldig spammet fra Asia og østblokkland, så det er ikke alle forum som er åpne. Veldig dumt at den virksomheten skal ødelegge for oss.

Ha en riktig fin dag videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri

Anonym
Søndag 10. feb. 2019 18:45

Da finnes det heller ingen måte å få varsler feks på epost når man har fått svar på noe?

Anonym
Søndag 10. feb. 2019 20:28

Nei. Mandag 11. februar Kl. 09:00 er neste svar. Hun svarer som regel i løpet av dagen da.
Sjekk dagen etter, eller bare spør her, så lover jeg du får et like godt svar.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}